18 Sept 2015

L'amour

Hi my lovelies, happy Friday!
As you notice I'm not updating my blog as I used to but that's why we see every day on Instagram
There are a lot of changes in my business life. I'm about to open an atelier of my own. 
With Marija, my photographer these days is completely not possible to arrange a photo shoot due to a lot of obligiation we have  but very soon I'll update you with brand new fall looks ;)

Till then, Xoxo
***
Ćao drage moje! Kao što već primećujete dugo me nema ovde ali zato sam uz vas svaki dan na Instagramu! Puno promena je trenutno u mom životu na poslovnom planu. Otvaram uskoro atelje o kome će te naravno vi prvi saznati.
Sa Marijom nikako da se potrefimo sa slikanjem zbog mojih i njenih obaveza ali uskoro možete ocekivati nove outfite. Još jedna mala novina je da me od nedavno možete pratiti i na snap chat-u pod imenom amolusso. 

Lep vikend vam želim, do narednog posta! 








I was wearing:
Le Motto skirt,
H&M jeans,
Vintage bag and sunnies,
Gordana Dimitrijević sandals.


Thanks for coming by lovelies. Feel free to contact me any time at amolusso@yahoo.com if you want to ask me something. I'll always answer your questions. *comments on blog are disabled
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...