8 Jul 2015

Moschino casual

Since I've had blog domain problems few outfits I prepared for you left unpublished. This one is among them and it's pretty casual. Sometimes is great to let things that way and just enjoy your day. In this post I've had a great pleasure wearing this iphone case wich was just enough for some cash and a phone. The rest of the things were left in my car. Adorable accessory though :)
You know my obssesion with Barbie dolls, I'm sure you have it too, so this shirt goes with my favuorite ones ;)

Till nest post. Xoxo

***
Zbog problema koji je blog doživeo vezane za sam domen par outfita koje sam vam pripremila su ostali neobjavljeni. Ovaj je među njima i prilično je u opuštenom stilu. Ponekad je zaista bolje da samo ostavite stajling kežual i jednostavno tako prebrinete ceo dan. To su po meni odevne kombinacije za hedonizam i uživanje tokom dana. Merak mi je bio da na par sati pokušam da se snadjem u varijanti majušne torbice koju sam ponela oko struka i zamalo mi je uspelo. Stali su telefon i malo keša, a ostale stvari sam ostavila u kolima. Nije bilo loše, ali svakako je preporuka da ponesete još jednu torbu plus :) Već ste čule o mojoj opsesiji Barbie lutkama, sigurno je i vi imate pa u ime toga sam odabrala ovu majcu.

Do sledećeg posta ;)










I was wearing:
Moschino bag and shirt,
Guess jeans,
Isabel Marant sneakers.

Photo by Marija Andrić

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...